Kako (ne) blogovati?

By 22:22 , , , , , ,

De dobro, pisala sam da kompleksnu stvar kao što je moda, često moramo gledati sa više aspekata. Neophodno je. I to iz više razloga. Ako neko želi da shvati, pokuša da je razume, izučava, ne može posmatrati modu kroz PR tekstove ili fotografije poput: „Vidi ja na ulici, zanesenog pogleda, nosim Zara kaput, koji košta 25000 dinara i može da se kupi tu i tuˮ. Da li nas ovakve stvari zaista menjaju? Iz korena? Uče nas da budemo bolji, snažniji? Teško...
Elem, smatram da je nedostatak kritičkog mišljenja jedan od glavnih kamena spoticanja u ovim sferama. Narcisoidan odnos, instant informacije, samopromocija gde god i kad god, nesvesnost, kopi pejstovi samo su još jače doprinelii udaljavanju od mišljenja. Kritičkog mišljenja - promućkanog ne promešanog.
Mnogi modni stavovi (naravno da ima izuzetaka) blogera, novinara, pa čak i kritičara ne mogu baš da služe u naučnim krugovima. Informacije, cenovnici, lokaliteti gde nešto kupiti, pojesti ili popiti, teško da mogu da se stave u ozbiljne analize ne samo mode, već bilo čega.
Sigurna sam da ako nameravamo da imamo pojma o nečemu, moramo ozbiljnije pristupiti tematici. Svesnije. Temeljnije. Bazirati svoj rad, podvlačim svoj, na iskrenosti prema sebi i čitaocima. Vratimo se bar na trenutak odakle smo došli, kad smo sve ovo počeli i zapitajmo se kako to na mom blogu ili sajtu predlažem i preporučujem i turpiju za pete koja ne golica i nepropuštajuće pampers pelene i suvo grožđe bez šećera?
Sad odoh da pojedem jabuku. Možda razdora. I sigurno pročitam još koji red.


  

You Might Also Like

0 comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...